artykuł dostępny od ręki!

Wysyłka:
Poczta Polska - doręczenie do Klienta : wyślemy już dzisiaj!
Poczta Polska - odbiór w punkcie: wyślemy już dzisiaj!
Paczka w RUCHu - odbiór w kiosku : wyślemy już dzisiaj!
InPost - odbiór w paczkomacie: wyślemy już dzisiaj!
Kurier DPD: wyślemy już dzisiaj!

Odbiór osobisty:
Częstochowa,Al.Wolności 16 [pon-pt 10.15-17.00]: odbiór do 3 dni roboczych
Kraków,ul.Karmelicka 33 [pon-pt 11-19]: odbiór już dzisiaj!
Kraków, os. Urocze 11 [pon-pt 9-17]: odbiór już dzisiaj!
Radom,ul.Romualda Traugutta 47 [pon-pt 10-17]: odbiór do 3 dni roboczych
Tarnów,ul.Nowy Świat 3 [pon-pt 9-16]: odbiór do 3 dni roboczych
Nowy podręcznik z ćwiczeniami aha! Neu 2A. Kurs podstawowy w wersji papierowej oraz elektronicznej na platformie edukacyjnej wsipnet.pl to najlepszy sposób na skuteczną naukę języka niemieckiego. Rozwiązywanie ćwiczeń online (treningów) uatrakcyjnia naukę i pozwala na śledzenie postępów w zakresie wszystkich sprawności językowych oraz na przygotowanie do egzaminu z języka niemieckiego na poziomie podstawowym.
W podręczniku (papierowym) znajduje się kod dostępu do elektronicznej wersji ćwiczeń na wsipnet.pl. Po zalogowaniu się na stronie wsipnet.pl uczniowie mogą – w trybie treningu – rozwiązywać ćwiczenia online, otrzymując od razu wynik.
Wsipnet.pl umożliwia nauczycielom obserwowanie pracy uczniów rozwiązujących zadania treningowe, zadawanie ćwiczeń oraz analizowanie wyników. Nauczyciel ma dostęp do wszystkich zadań treningowych oraz do zestawów Przed kartkówką i Przed sprawdzianem, które możne zadać klasie do rozwiązania w określonym terminie i określonym czasie. W sekcji Sprawdziany do pobrania znajdują się gotowe sprawdziany do wydrukowania i przeprowadzenia na lekcji. System sprawdza ćwiczenia automatycznie. Nauczyciel otrzymuje raporty o wynikach każdego z uczniów i całej klasy. Może m.in. porównać aktualne wyniki uczniów z ich wcześniejszymi pracami, a także zestawić wyniki równoległych klas, w których uczy. To jedyny tego typu system na rynku dla uczniów i nauczycieli gimnazjum.
Nr aprobaty: 13/03/2009