aktualnie oferujemy 177661 produktów, obecnie w sklepie przebywa 450 klientów
koszyk
Koszyk jest pusty,
zapraszamy na zakupy!
szukaj szukaj
pokaż podpowiedzi
pokaż tylko dostępne
tygodniowy hit cenowy

płatności obsługuje payU
Legolas.pl »
»
» Efekt Lolity. Wizerunek nastolatek we współczesnych mediach
Efekt Lolity. Wizerunek nastolatek we współczesnych mediach
Dostawa już od 5.99 zł!

Efekt Lolity. Wizerunek nastolatek we współczesnych mediach

Gigi Durham

Wydawca / producent: Prószyński Media
EAN: 9788376483832
ISBN: 978-83-7648-383-2
Stron: 240, Format: 14.5x20.5 cm
Rok wydania: 2010, oprawa broszurowa
przejdź do opisu
artykuł chwilowo niedostępny
nasza cena: 34,44 zł
powiadom o dostępności
Popkultura i atakująca zewsząd reklama wpajają młodym dziewczynom i chłopcom pięć fałszywych mitów dotyczących seksu i seksualności:
Dziewczyny nie wybierają sobie chłopców, to chłopcy wybierają dziewczyny – ale tylko te, które są sexy,
Istnieje tylko jeden obowiązujący model „bycia sexy”,
Dziewczyny muszą się starać osiągnąć ten ideał,
Im młodsza dziewczyna, tym bardziej seksowna,
Przemoc w seksie jest „hot”.

Owe 5 mitów składa się na efekt Lolity. Tak autorka nazywa zespół zjawisk w mediach, który podkopuje u dziewczyn pewność siebie, usprawiedliwia uprzedmiotowienie kobiet i po cichu prowadzi do przestępczych zachowań na sferze seksualnej. W „Efekcie Lolity” dr M. Gigi Durham proponuje nowe podejście i konkretne rady, które dadzą dziewczynom siłę i pewność siebie, potrzebne, by podejmować odpowiedzialne decyzje na polu własnej seksualności.

`Efekt Lolity” to lektura obowiązkowa dla wszystkich rodziców i potężne narzędzie w rękach tych, którzy chcą przeciwstawić się wykorzystywaniu i uprzedmiotowieniu najsłabszych istot w społeczeństwie.
Jeszcze nie oceniano tej pozycji.
Twoja ocena:
Oceń pozycję:
Podobne tytuły
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych

Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych

Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media...
nasza cena: 23,30 zł
cena rynkowa: 32,00 zł
do koszyka
do schowka
Współczesne media - gatunki w mediach Tom 2 Gatunki w mediach elektronicznych

Współczesne media - gatunki w mediach Tom 2 Gatunki w mediach elektronicznych

Niniejsza książka jest ósmą z serii „Współczesne media”. [...] Trzon publikacji stanowią teksty wygłoszone podczas konferencji „Współczesne media – gatunki w mediach” zorganizowanej w kwietniu 2016 roku przez Zakład...
nasza cena: 49,00 zł
cena rynkowa: 50,40 zł
do koszyka
do schowka
Nastolatek we współczesnym świecie

Nastolatek we współczesnym świecie

Postępujące konsumpcjonizm i hedonizm, skłaniające do ucieczki od rzeczywistości, utrudniają budowanie życia opartego na solidnych wartościach. Niektórzy badacze życia społecznego mówią wprost o „pokoleniu bez imienia”, zawieszonym...
nasza cena: 28,98 zł
cena rynkowa: 39,90 zł
do koszyka
do schowka
Cierpienia współczesnych Hiobów

Cierpienia współczesnych Hiobów

Ks. Pyttlik doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak bolesna dla cierpiącego człowieka może być nieczułość racjonalnej teologii. Omawiając "grzechy" przyjaciół Hioba, Autor - trochę w stylu poezji Jana Twardowskiego - wrzuca kamyczek do...
nasza cena: 22,39 zł
cena rynkowa: 29,90 zł
do koszyka
do schowka
Zagadki o współczesnych Polakach

Zagadki o współczesnych Polakach

Oddajemy do rąk Czytelników tomik zagadek o współczesnych Polakach, o których częściej niż o innych mówi się w radiu i telewizji, pisze się w prasie i internecie. Nie jest to ranking „największych Polaków”, ale raczej dalece...
nasza cena: 14,00 zł
do koszyka
do schowka
Kapitalizm współczesnych Niemiec

Kapitalizm współczesnych Niemiec

Głównym przedmiotem badawczym monografii jest kapitalizm w Niemieckiej Republice Federalnej; jego podstawy teoretyczne i funkcjonowanie w praktyce, szczególnie po zjednoczeniu Niemiec. Sukcesy ekonomiczne Niemiec zachęcały do analizy ich...
nasza cena: 42,49 zł
cena rynkowa: 52,00 zł
do koszyka
do schowka
Modlitwa o miłość 4 Antologia poetów współczesnych

Modlitwa o miłość 4 Antologia poetów współczesnych

Przed Państwem czwarta edycja Antologii poetów współczesnych Modlitwa o miłość. W niej również wiersze z miłością w tle, ale inne, bo inni są też i poeci w tym wyborze. Poezja to projekcja duszy, a duszę każdy poeta ma inną. I inną...
nasza cena: 13,67 zł
cena rynkowa: 19,50 zł
do koszyka
do schowka
Etykiety współczesnych ideologii. Wykluczenie

Etykiety współczesnych ideologii. Wykluczenie

Oddając w ręce czytelników książkę ,,Etykiety współczesnych ideologii. Wykluczenie społeczne” spełniam pragnienie upublicznienia owoców moich dwudziestoletnich badań naukowych problematyki marginalizacji i wykluczenia społecznego....
nasza cena: 25,42 zł
cena rynkowa: 35,00 zł
do koszyka
do schowka
Modlitwy Antologia poetów współczesnych

Modlitwy Antologia poetów współczesnych

Modlitwa w poezji znana jest od zarania dziejów, od czasów przepięknych psalmów biblijnych, lamentów do Boga, czy Pieśni nad Pieśniami króla Salomona. Uważa się,że życie poety poprzez jego wyostrzoną wrażliwość na otaczający nas...
nasza cena: 13,67 zł
cena rynkowa: 19,50 zł
do koszyka
do schowka
Wprowadzenie do współczesnych metod asymptotycznych

Wprowadzenie do współczesnych metod asymptotycznych

Książka stanowi wprowadzenie do matematycznych metod asymptotycznych i perturbacyjnych oraz dokonano w niej przeglądu ważniejszych metod perturbacji (zaburzeń) osobliwych w problematyce związanej z zastosowaniem równań różniczkowych....
nasza cena: 32,27 zł
cena rynkowa: 34,00 zł
do koszyka
do schowka
więcej...
newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapisz się na listę:
facebookLegolas.pl na Facebooku ↓
dla kupujących
punkty odbioru
legolas
Legolas.pl
os. Urocze 11,
31-953 Kraków
infolinia czynna: pon-pt 8-16
12 21 21 322
12 63 39 253
poczta@legolas.pl



PayU
© 2010 - 2017 Legolas.pl
wszelkie prawa zastrzeżone
opracowanie Prekursor