aktualnie oferujemy 2868 produktów, obecnie w sklepie przebywa 19 klientów
koszyk
Koszyk jest pusty,
zapraszamy na zakupy!
szukaj szukaj
pokaż podpowiedzi
pokaż tylko dostępne
tygodniowy hit cenowy

płatności obsługuje payU
Legolas.pl »
»
» Komunikacja bez barier: Jak rozumieć i być rozumianym
Komunikacja bez barier: Jak rozumieć i być rozumianym
Dostawa już od 8.99 zł!

Komunikacja bez barier: Jak rozumieć i być rozumianym

Beata Kozyra

Wydawca / producent: MT Biznes
EAN: 9788380876606
Stron: 312, Format: 14.1x21.8cm, Ciężar: 0,548 kg
Rok wydania: 2019, Miękka ze skrzydełkami
przejdź do opisu
artykuł chwilowo niedostępny
nasza cena: 44,90 zł
powiadom o dostępności
Masa przykładów wziętych z codziennego życia. Tona dowcipów i anegdot. Kilogramy ilustracji. Garść ćwiczeń i testów. Przestępny język. Wartościowe podpowiedzi. Praktyczne narzędzia. To wszystko znajdziesz w jednej książce: Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym. Efektywne komunikowanie się jest podstawą w relacjach biznesowych, rodzinnych i uczuciowych. Jest kluczową umiejętnością człowieka. Ludzie, którzy potrafili rozmawiać naprawdę efektywnie, porzucili swoje monologi na rzecz wartościowych dialogów zmieniali swoje życie na lepsze. Odnosili sukcesy w pracy i w życiu prywatnym. Stawali się szczęśliwsi. Gdyż od tego w jaki sposób potrafisz się komunikować zależy jakość twojego życia. Świat idzie do przodu a wraz z nim kolejne pokolenia Igreków i Zetów sięgają po coraz nowsze narzędzia komunikacji. Pokolenia „teleinformatyczne” w przeważającej mierze wykorzystują social media i inne komunikatory, które z jednej strony pozwalają im pokonać barierę czasu i przestrzeni, jednak zubożają ludzkie relacje. Jednak nawet najnowsze zdobycze technologii nie zastąpią zwyklej międzyludzkiej rozmowy, dialogu, wspólnego porozumienia, bliskości. Ale rozmawiać tak, aby się wzajemnie rozumieć, aby rozmowa była prawdziwym dialogiem trzeba się najpierw nauczyć. Z książki Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym dowiesz się, między innymi: dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna w życiu każdego z nas, jak wygląda proces komunikacji, podstawowych błędach i barierach w komunikacji i jak sobie z nimi radzić, podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu, jak sobie radzić z emocjami i reakcjami swoimi i innych, jak rozmawiać szanując innych i zachowując szacunek do siebie, jak, dzięki komunikacji bez przemocy żyć w harmonii z innymi i budować pozytywne relacje osobiste i zawodowe. Po uważnym przeczytaniu tej książki dowiesz się, jak umiejętnie budować satysfakcjonujące relacje zawodowe oraz dobre relacje osobiste. Jeśli jesteś: mężem bądź żoną, dziewczyną swojego chłopaka lub chłopakiem swojej dziewczyny, rodzicem bądź dzieckiem, nauczycielem lub uczniem, szefem bądź pracownikiem… to niewątpliwie książka dla ciebie! Dlaczego? Ponieważ to bardzo praktyczny poradnik z przykładami problemów w komunikacji, które przydarzają się każdemu oraz prostymi podpowiedziami, jak ich unikać i poprawić relacje międzyludzkie za pomocą odpowiedzialnego porozumiewania się. A do tego napisana z poczuciem humoru i ilustrowana świetnymi rysunkami Kate Bauer. *** Żadna pojedyncza konwersacja na gwarantuje zmiany ścieżki kariery, firmy, relacji czy życia, każda pojedyncza rozmowa MOŻE to uczynnić. Susan Scott, Jak mówić, by inni nas słuchali? Jak słuchać, by inni nam mówili? Te pytania zadajemy sobie od dawna, bo nikt nie ma wątpliwości, jak wielka jest moc porozumienia i destruktywna siła nieporozumień - na szczęście przybywa nam wiedzy na temat komunikacji - a ta książka jest świetnym, praktycznym przewodnikiem dla każdego z nas. Jacek Santorski , założyciel Akademii Psychologii Przywództwa Jeżeli podkreślimy rolę komunikacji w stosunkach biznesowych, a tym zagadnieniem w tej książce byłem szczególnie zainteresowany – to warto zadać sobie pytanie, czy komunikacji można się nauczyć, czy też skazani jesteśmy na kod zapisany w genach. W tym zakresie zgadzam się z opinią, którą wygłosił Brian Tracy, że „komunikacja to umiejętność, której można się nauczyć”. To jak jazda na rowerze, czy pisanie na maszynie. Jeśli tylko nad nią popracujesz, możesz bardzo szybko poprawić jakość każdej części swojego życia”. Mając to na uwadze tym bardziej polecam omawianą książkę, bowiem stanowi ona znakomity podręcznik do nauki komunikacji pomiędzy ludźmi. Przemysław Trawa, Prezes Zarządu Międzynarodowe Targi Poznańskie
Jeszcze nie oceniano tej pozycji.
Twoja ocena:
Oceń pozycję:
Inne pozycje Beata Kozyra
Podobne tytuły
Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy

Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy

W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej...
nasza cena: 29,00 zł
do koszyka
do schowka
Po polsku 3 Literatura język komunikacja Zeszyt ćwiczeń: Gimnazjum

Po polsku 3 Literatura język komunikacja Zeszyt ćwiczeń: Gimnazjum

Po polsku. Zeszyt ćwiczeń do języka polskiego dla gimnazjum. Klasa 3 pomoże w przygotowaniach do egzaminu gimnazjalnego. Ponadto zawarto w nim: ćwiczenia sprawdzające umiejętność czytania ze zrozumieniem, zagadnienia dotyczące...
nasza cena: 22,00 zł
do koszyka
do schowka
newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapisz się na listę:
facebookLegolas.pl na Facebooku ↓
dla kupujących
punkty odbioru
legolas
Legolas.pl
ul. Karmelicka 33,
31-131 Kraków
poczta@legolas.pl



PayU
© 2010 - 2019 Legolas.pl
wszelkie prawa zastrzeżone
opracowanie Prekursor