Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku. Dni ustawowo wolne od pracy nie są uwzględniane.
Przewidywany termin realizacji zamówienia - podany termin dotyczący dostawy bądź odbioru zamówień jest terminem prognozowanym!
My ze swej strony możemy zapewnić, że dołożymy wszelkich starań aby wysyłkę oraz odbiory realizować zgodnie z przesłaną prognozą jednak zastrzegamy sobie prawo do opóźnień z przyczyn losowych.
Składanie zamówienia.
Należy zaznaczyć każdy produkt jako „do koszyka”, przejść do „koszyka”, znajdującego się po lewej stronie, wybrać opcję dostawy i płatności, przejść na kolejną stronę formularza i uzupełnić dane adresowe, a na następnej stronie, po uprzednim sprawdzeniu, czy wszystkie dane się zgadzają, potwierdzić zamówienie.
Po złożeniu zamówienia ZAWSZE wysyłane jest mailem potwierdzenie zamówienia z wyszczególnionymi pozycjami zakupu, jak i numerem zamówienia. Jeżeli mail nie pojawił się w folderze „Odebrane”, proszę sprawdzić folder „SPAM”. Brak potwierdzenia oznacza brak w naszym systemie zamówienia.
"Jak złożyć zamówienie" - przewodnik krok po kroku --->
TUTAJ.
Zamówienia można składać również telefonicznie --->
ZOBACZ.
Jak zacząć zbierać punkty w programie lojalnościowym 'Punktuj z Legolas.pl" ?
Nic prostszego... wystarczy się zarejstrować a droga do upustów stoi otworem.
Szczegóły znajdziecie tutaj -->
Punktuj z Legolas.pl
Zamówienia dla szkół oraz bibliotek.
Jeżeli reprezentujesz szkołę, bibliotekę lub inną instytucję edukacyjną masz możliwość złożenia zamówienia za pomocą specjalnie do tego celeu utworzonego panelu (oferta jest objęta dodatkowymi rabatami, które są widoczne po zalogowaniu).
Oferujemy szeroki, idący w dziesiątki tysięcy pozycji księgozbiór, specjalne warunki zakupu i formy płatności oraz szybką i terminową dostawę.
.png)
Czy aby dokonać zakupu, trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem?
Nie trzeba się rejestrować, aby złożyć zamówienie. Zamówienia można składać jako Klient niezarejestrowany.
Więcej o tym "Jak złożyć zamówienie" znajdziesz
TUTAJ.
Dla Państwa wygody realizujemy zamówienia telefoniczne oraz wyjaśniamy wszelkie niejasności. Miła i konkretna obsługa pozwoli na szybkie i bezproblemowe złożenie zlecenia. Służymy również fachową pomocą w kwestii wyboru odpowiedniej literatury.
Zamówienia realizujemy w godzinach:
8.00 - 16.00 (od poniedziałku do piątku)
INFOLINIA:
12 21 21 322
12 63 39 253
Zamówienia można również składać za pośrednictwem poczty e-mail:
zamowienia@legolas.plZmiana i odzyskiwanie hasła
Hasło podane przy rejestracji możesz w dowolnej chwili zmienić. Aby to zrobić:
Wejdź w zakładkę 'ustawienia' a następnie w polu 'nowe hasło' wprowadź nowe hasło. Powtórz tą czynność przepisując hasło w pole 'powtórz hasło'. Zatwierdź nowe hasło wciskając przycisk 'zapisz zmiany'.
Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, wystarczy, że na etapie logowania zaznaczysz opcję:
'Nie pamiętasz hasła?'. Zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail, na który zostanie wysłane nowe hasło.

Czy można dodać kolejne produkty do złożonego wcześniej zamówienia?
Można złożyć nowe zamówienie, w UWAGACH (formularz zamówienia, krok 2) proszę zaznaczyć, że ma być ono połączone z wcześniejszym (proszę wpisać nr poprzedniego zamówienia), można również zadzwonić na infolinię z prośbą o dodanie kolejnych produktów.
Czas realizacji przy scalonym zamówieniu jest liczony od zamówienia złożonego najpóźniej.
Dlaczego pojawia się ograniczenie przy zamawianiu określonej ilości sztuk?
Oznacza to, że w tym momencie tylko taką liczbą egzemplarzy dysponujemy.
Wystawiamy faktury, na 2 stronie procesu składania zamówienia jest opcja wyboru faktury, jeżeli faktura wystawiona ma być na firmę, potrzebny są jej dane oraz NIP.
Do faktury imiennej (częstej przy zakupach podręczników) wymagane są dane osobowe oraz adres.
Gdzie wpisać kod rabatowy?
Miejsce na wpisanie kodu znajduje się w „koszyku”, pod listą wybranych pozycji. Kody rabatowe można uzyskać, będąc zarejestrowanym użytkownikiem.
Kod wpisujemy również tutaj --->
http://www.legolas.pl/s/kupony/ Problem z płatnością przez PayU
Jeżeli płatność kartą płatniczą/szybkim przelewem nie została zatwierdzona z różnych przyczyn, można dokonać zwykłego przelewu, w tytule przelewu wpisując numer zamówienia.
Dane do przelewów krajowych:
numer konta - 42 1140 2004 0000 3602 7563 7520 (mBank)
nazwa - Anagram s.c.
Wpłata na konto | Dane do przelewu
Jeśli przy zamówieniu została wybrana wpłata na konto, zostanie wysłany e-mail z danymi do przelewu,
w tytule przelewu należy podać numer zamówienia.
Dane do przelewów krajowych:
numer konta - 42 1140 2004 0000 3602 7563 7520 (mBank)
nazwa - Anagram s.c.
Przelewy zagraniczne:
kod swift: BREXPLPWMBK
numer konta: PL42 1140 2004 0000 3602 7563 7520 (mBank)
nazwa: Anagram s.c.
Ile dni zamówienie może czekać na wpłatę?
14 dni, później jest anulowane.
Informacje na temat procesu realizacji zamówienia oraz wysyłki.
Jaki jest czas oczekiwania na paczkę?
Przesyłkę ekspediujemy do Klienta w czasie - do 48 godzin (dotyczy dni roboczych). Czas realizacji i wysyłki zamówienia uzależniony jest od dostępności sprzedawanych przedmiotów oraz od sposobu płatności (informacja o dostępności znajduje się na karcie produktu).
Do tego doliczyć trzeba jeden dzień na czas dostawy przez przewoźnika ( Poczta Polska do 48 godzin).
czas oczekiwania = czas realizacji + czas dostarczenia (dni robocze)
Informacje na temat wysyłki
Gdy paczka zostanie nadana, na podany w formularzu numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail zostanie wysłana informacja z numerem listu przewozowego paczki. W e-mailu znajdą Państwo także odnośnik do strony, na której można śledzić status przesyłki.
Korzystamy z usług Poczty Polskiej, firmy kurierskiej „DPD” , Paczkomatów „In Post” oraz firmy RUCH.
Nasz
CENNIK.
Dostawa
GRATIS obowiązuje dla zamówień, których wartość przekracza 299 zł.
Jak odbierać w kiosku RUCHu ?
1. Podczas składania zamówienia w Legolas.pl wybierasz odpowiedni kiosk RUCHu
2. Kiedy nadamy przesyłkę do Ciebie, otrzymasz od nas wiadomość
3. W momencie, kiedy przesyłka znajdzie się w Kiosku, otrzymasz powiadomienie sms tym razem od RUCHu
4. Pracownik kiosku wydaja Ci przesyłkę po podaniu otrzymanego w SMS-ie specjalnego kodu
5. Na odbiór przesyłki masz
5 dni roboczych (łącznie z sobotami)
Wszystkie niezbędne informacje znajdziecie
TUTAJJak odbierać w paczkomacie InPost ?
1. Podczas składania zamówienia w Legolas.pl wybierasz odpowiedni paczkomat.
2. Kiedy nadamy przesyłkę do Ciebie otrzymasz od nas wiadomość.
3. W momencie kiedy przesyłka znajdzie się w Paczkomacie Inpost otrzymasz powiadomienie sms oraz e-mail tym razem od Inpostu.
4. Przesyłkę otrzymasz po wpisaniu w Paczkomacie kodu, który otrzymałeś w wiadomości SMS
5. Na odbiór przesyłki masz
72 godziny.
Wszystkie niezbędne informacje znajdziecie
TUTAJ.Poczta Polska - odbiór w placówce
Paczka wysyłana jest do wybranej w formularzu placówki (nie wszystkie placówki pocztowe obsługują e-przesyłkę, stąd nie zawsze na liście znajdzie się najbliższa miejsca zamieszkania placówka), gdzie czeka na odbiór (do 7 dni).
Adres miejsca zamieszkania, który należy podać przy składaniu zamówienia wymagany jest przez Pocztę Polską,
jednak przesyłkę odbierzesz osobiście w wybranej placówce.
Poczta Polska wysyła SMS-a bądź maila z informacją, że jest ona gotowa do odbioru, odebrać może ją osoba, której dane zostały podane w „danych kontaktowych”.
W wypadku wybrania tej opcji przesyłki, prosimy uważnie sprawdzić poprawność podanych informacji tj. numeru telefonu komórkowego oraz adresu e-mail.
Poczta Polska - doręczenie do Klienta
1. Podczas składania zamówienia w Legolas.pl podajesz adres, na który doręczymy paczkę.
2. Kiedy nadamy przesyłkę do Ciebie otrzymasz od nas wiadomość.
3. Listonosz doręcza przesyłkę.
Dostawa kurierska firmą InPost
1. Podczas składania zamówienia w Legolas.pl podajesz adres, na który doręczymy paczkę.
2. Kiedy nadamy przesyłkę do Ciebie otrzymasz od nas wiadomość.
3. Kurier doręcza przesyłkę (mile wdziany numer telefonu kontaktowego, pod którym jesteś stale dostępny).
Dostawa kurierska firmą DPD
1. Podczas składania zamówienia w Legolas.pl podajesz adres, na który doręczymy paczkę.
2. Kiedy nadamy przesyłkę do Ciebie otrzymasz od nas wiadomość.
3. Kurier doręcza przesyłkę (mile wdziany numer telefonu kontaktowego, pod którym jesteś stale dostępny).
Dostawa GRATIS obowiązuje dla zamówień, których wartość przekracza 299 zł.
Czy paczki wysyłane są w weekendy?
Nie, zarówno my, jak i nasi przewoźnicy nie pracujemy w weekendy, stąd też zamówienia złożone pod koniec tygodnia są realizowane na początku kolejnego.
Czy wysyłane są przesyłki za granicę?
Wysyłamy paczki za granicę, korzystamy z usług Poczty Polskiej, dlatego koszt wysyłki jest zależny od wagi paczki. Po dodaniu produktów do „koszyka” należy zaznaczyć opcję przy wyborze kraju dostawy:
„pozostałe kraje” oraz uzupełnić formularz adresowy.
Skontaktujemy się z Państwem a na podany e-mail wyślemy wszystkie informacje na temat kosztów wysyłki oraz numerem konta (przy przesyłkach zagranicznych nie jest możliwa płatność przez PayU ze względu na indywidualnie ustalany koszt wysyłki).
Dane do przelewu:
bic/swift : BREXPLPWMBK
iban : PL42 1140 2004 0000 3602 7563 7520
Odbiór osobisty.
Szczegóły dotyczące lokalizacji oraz godzin pracy -->
TUTAJ
O możliwości odbioru poinformujemy za pomocą wiadomości SMS oraz maila.
Na miejscu mamy wyłącznie towar wcześniej zamówiony.
W punkcie możliwa
tylko płatność gotówką.
Zamówienie czeka na odbiór 7 dni, później jest anulowane.
Zamówiony towar można odebrać w Krakowie przy ulicy Karmelickiej 33 oraz na os. Uroczym 11
Szczegóły dotyczące lokalizacji oraz godzin pracy -->
TUTAJ
O możliwości odbioru zamówienie poinformujemy za pomocą SMS-a oraz maila.,
W punktach jest możliwość płacenia gotówką oraz kartą
Na miejscu mamy wyłącznie towar wcześniej zamówiony.
Zamówienie czeka na odbiór 7 dni, później jest anulowane.
Szczegóły dotyczące lokalizacji oraz godzin pracy -->
TUTAJ
O możliwości odbioru poinformujemy za pomocą wiadomości SMS oraz maila.
Na miejscu mamy wyłącznie towar wcześniej zamówiony.
W punkcie możliwa
tylko płatność gotówką.
Zamówienie czeka na odbiór 7 dni, później jest anulowane.
Szczegóły dotyczące lokalizacji oraz godzin pracy -->
TUTAJ
O możliwości odbioru poinformujemy za pomocą wiadomości SMS oraz maila.
Na miejscu mamy wyłącznie towar wcześniej zamówiony.
W punkcie możliwa
tylko płatność gotówką.
Zamówienie czeka na odbiór 7 dni, później jest anulowane.
Punkt odbioru w Warszawie jest
punktem partnerskim.
Szczegóły dotyczące lokalizacji oraz godzin pracy -->
TUTAJ
O możliwości odbioru poinformujemy za pomocą wiadomości SMS oraz maila.
Na miejscu mamy wyłącznie towar wcześniej zamówiony.
Zamówienia poniżej wartości 50 zł wiążą się z dodatkową opłatą - 5 zł
W punkcie możliwa jest
tylko płatność gotówką.
Klient otrzyma paczkę po wcześniejszym uiszczeniu należności.
Zwroty i reklamacje należy kierować do sklepu Legoloas.pl.
Zamówienie czeka na odbiór 7 dni, później jest anulowane.
Informacje dodatkowe.
Program lojalnościowy 'Punktuj z Legolas.pl"
Zwroty i reklamacje, formularz odstąpienia od umowy